helgen <3

Linn - mer bilder :)
SKA BLI :D

anonym - kanske liam har dragigt ut den?
haha neeej det tror jag inte det är under hans säng, och han kan inte krypa ännu ;)

Amanda - Så söt :) man känner verkligen så att vad hade jag gjort utan mitt barn? Hur klarade jag mig innan jag fick barn? ;)
Ja verkligen !! <3

förlåååt, förstår om min blogg e tråkig ibland skriver jag ju inte på flera dagar haha, men det är ju fullt upp, och min data, fyfan vad den e seg hahah xD. helgen har varigt härliiig, i lördags kom min faster och syster&familjen hem till min mamma och pappa så såklart var jag också där :) . sen i söndags var det helt underbaart väder vi åkte till åhus där min andre faster bor och så stanna vi hos kusinerna på vägen..

sjukt nice det var i åhus, gick i skogen ner till stranden haha barnen var helt över lyckliga tea tog av alla sina kläder och rulla sig i sanden hahaha ;D tänk vad härligt och var 4 år och manbara kan ta av sig naken sådär när man känner för det ^^, idag ska jag till tandläkeren :| fast jag gillar nog att gå dit, tänderna känns så fräächa efteråt ;D . fast har nog inte gått på två och och det händer allt för ofta att jag glömmer bortsta på morgonen (A) oO.

bilder från helgen och fredags :) -




Kommentarer
Postat av: mikaela

Va roligt att hitta fler som har barn i samma ålder som jag =) Våra små e nästan lika gamla.. min dotter e född 1 oktober 2010.. sen har jag en dotter till som e född 27 mars 2007 =)



Bor du nära kristianstad? tänkte i med att du variti åhus.. =) Själv bor man i osby. =)

2011-04-19 @ 22:54:29
URL: http://mammaela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0