grillning ny väska bra dag :)

Katrin - han e helt underbar din fina pojke ;)

Jaa verkliiigen !!

Idag fick liam hällsa på moster & kusinerna hihi, hade jääte trevlig dag hos min syster, vi åkte till burlövs center, köpte två leksaker till liam som han tyckte jätte bra om, sen åkte vi vidare till baby proffsen där jag hitta en finfiiin skötväska, tänkte unna mig något fint idag har inte gjort det på ett tag, alltid när man går i affärer handlar man till Liam hihi ;) . dessutom har jag lite extra pengar denna månaden för jag fått sålt moppen, men resten sparar jag, nästa månad ska jag betala el för det gör jag var 3 månad, sen om det blir mer över sparar jag det i min sparbössa som senare ska gå till ny bilstol när liam ska byta, men tror ändå han kan ha sin rätt länge eftersom han är så liten :) .. usch vad man blir sugen på att köpa ny vagn när man går i vagn affärer, men samtidigt inte, min är helt perfekt om man räknar bort handtagen som man inte kan böjja upp och ner,

till skillnad från dom flesta vagnar, kan man vända min sitt del så han sitter både mot mig och ifrån mig, villket är bra för jag vill gärna att han sitter mot mig nu men han kommer ju säkert tycka de är tråkigt så småning om. och den är lätt att köra och väldigt mycket 'stöddempare' :)

var jätte fint väder ute idag med, 16 + om inte mer :) så vi grilla lite, årets första, jummy !! :D

den leksaken längst till höger hitta jag på citygross och lucky mee, för jag har jagat sån, dom har en lika dan på familjecenter som han tycker jätte mycket om, och den i mitten har dom också på familjecenter och den gilla han med super mycket så det var ju lite tur att ja hitta en sån på BR med :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0