e bloggen tråkig?

eyyy, jag börja få en svag känsla av att ni börjar tröttna på bloggen?

tipsa gärna om vad ni tycker kan göra den intressant eller nått. vad som helst gogogo!!!

oh god nice väder, ska ladda upp massa bilder sen:) . suttigt i trädgården med priinsen och haft det sköönt, ätigt lite glass och så, hoppas man fått lite färg för jag e ju likblek !!

ANDAR? ,- jag tror kanske jag har lite sällskap i min lägenhet? hmm, jag är inte sån som tror på spöke och andrar och onaturliga saker, men börjar ju undra, ibland har min laddare varigt utdragen ur kontakten. och jag har inte tänkt så mycket på det tänkt att kanske jag dragigt ur den på nått sätt, men igårväll la jag och läste med min lampa tänd som sitter i samma förlängings sladd som mobilladdaren.. imorse gick jag upp tog liam lite sånt bara, sen efter någon timme damsuga jag, så märkte jag att mobil laddaren var utdragen igen, tänkte att det var ju konstigt för jag ladda mobilen igår natt, sen såg jag att lampsladden inte heller satt i och jag vet helt säkert att jag inte har dratt ut den eftersom jag använde lampan igårkväll? weird eller vad ? ;o

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanske Liam som dragit ut den? :D

2011-04-15 @ 15:45:19
Postat av: Linn

mer bilder :)

2011-04-19 @ 09:01:13
URL: http://ccelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0