bvc, vadfan ska man ha som rubrik?

gick till bvc idag, jag gillar min bvc sköterska, trevlig glad, men alltså, allmänt förvirrad.. idag hade han gått upp 240 gram , villket är bra för liam (sen förra tisdagen) , och hon sa typ jaa det är väll normalt för honom och när vi ska till barn & ungdomsmedecinska mottagningen så skulle vi frågaa om tips hur han kan gåupp mer i vikt ;s? han har alltid gått upp lika mycket, han följer sin kurva (villket läkaren sa var jääätte bra för han var varken över eller under) , och han e pigg glad, och nu verkade ju som det var på väg upp ännu mer. men iallafall, sen sa jag "jaa men han har ju gått upp mer än vanligt ? för vi vanliga fall går han upp 200 gram på 2 veckor och nu har han ju gått upp 240 på 1 vecka och 2 dagar?" hon bara "aaahhh justeee ja men då e det ju jätte bra" , haha ? ^^,

jaja, det var somsagt läkarbesök idag med :) dom skulle se om han kunde hålla i en fyrkantig leksak, villet han kunde men det var ju såklart lite svårt, och att han kunde ta en leksak i ena handen sen byta till den andra, villket han också gjorde villket jag inte alls tänk på att han kanske kunnat, men det var ju jätte duktigt , :) mitt hjärte  gryyn <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0