6 månader :O

hej lovers <3 , Liam.. 6 månader.. var tog dom 6 månderna vägen, tiden har gått så otroligt snabbt, hinner ju inte alls med haha. alltså kommer han vara 1 år innom 0 tid och snart kommer jag gå i skolan igen , åhh helt galet, får inte glömma bort att njuta nu :) .

Promenerade hem till mamma idag, hon e sjuk så tog med mig lite bullar och ballerina kex, ifersig e det bara jag som ätigt utav kexen, men ändåååå ^^, haha nu sover både mamma och Liam och ja sitter här ;) .

NY DESIGN VEM TYCKER ? e ni trötta på denna så bara säg till så gör jag en ny, har ändå blivigt litesugen, men min data där hemma e så otroliiigt slöö så tror inte jag kan göra det där, får isåfall fixa det här :)

menmen, imorgon ska jag kolla mer förskolor skriver om det då PUSS (`v´)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0