14 km idag !

hej mina loppefisar höhö, vet ni vad jag har gjort idag? gått 14 km i mina nya skor och ja e sjukt jävla stolt helt ärligt haha, klockan 9 idag promenerade jag 8 km till gabeljung, *skogen* i mot vind, tufft som fan var de men riktigt nice och kände sporren sista biten och hur glad jag blev att jag hade "klarat" det haha precis som de hade varigt någon återvändo ? xD, hade en underbar dag med alla fina mammor från familjecenter <3 typiskt nog glömde jag självklart kameran hemma ;( men jag ska dit nästa vecka också så jag ska inte glömma kameran då :) ska nog faktiskt ta och promenera ut dit varige fredag :) blir bra med motion :) 

bjuder på lite andra bilder för att göra det lite mer intresant haha XD

  

Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

tack nathalie :D Det är så skönt att bo själv :D

2011-05-01 @ 00:24:20
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0