Välkommna Ny blogg :)


Såja, nu e pluttis född & då kan jag börja min nya blogg som kommer handla då om fortsättningen efter graviditeten haha, det är så att söta Patricia kan göra en design till blogg.se men inte bblog.se så därför byta jag, ändrade också namn för att jag vill ha ett kortare & skojjigare, men självklart var Lillemor & lillemors upptagen så fick slänga ditt ett o till glöm inte de ;)

Designen kommer när Patricia e klar , stå ut med denna sålänge kram på er <3

Ni som bara sätt denna bloggen och inte min "graviditets blogg" och vill läsa om det kan gå in på:

http://Nathaaliie93.bblog.se

Kommentarer
Postat av: Ola

Hejsan! Nathalie



Jag undrar om du har någon Msn eller någon Fecebook?? Vad heter du där då?? Så kan vi chatt där..?



Jag läste om dig i Trelleborgs Allehandla Jag tyckter du e grym som redan fått ett barn i 17 gammal och vågar stå på egna ben och ta han ett barn själv de inte många som orkar eller pallar med=) Mycket bra gjort Nathalie..Kram & Puss på dig hälsa Liam från mig..Mvh Ola

2011-05-27 @ 10:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0