underbart <3

Svar Vixx , jag bytte också blöja innan jag amma denna gången, men han lägger alltid av sån baddare direkt efter han ätigt haha så fick göra det igen :P .

åhh, vad det är underbart att ha ett barn, känna sig behövd, kärleken är så otroligt det gör nästan ont. ha han liggande på bröstet är nog de underbaraste som finns, nu ligger han och sover bredvid mig i soffan och jag kan knappt sluta titta på honom, han e så fin!!

Jag tror han kommer börja krypa jätte snabbt :P han ligger på magen håller upp sin kropp och huvud rätt mycket och sprattlar med benen haha, han e så sööt :D <3 . ska filma nästa gång ;) .

Kommentarer
Postat av: Hotshotbabe

Grattis till den underbart söta lilla prinsen <3

2010-10-24 @ 09:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0