stolta päron ;)

de är konstigt hur stolt man blir över de som alla tycker är konstigt haha, men jag var ju lika dan innan jag fick barn X) ( att jag tyckte kräk var lite uew fatta inte varför föräldrar blir så stolt över lite bajs). men det är som på tv !! man blir stolt över lite bajs, man blir stolt över alla konstiga saker, idag efter ammningen så kräkte Liam för första gången, annars brukar han bara rapa, haha och jag blev skit stolt hahah XD jag bara "JEFF HAN KRÄKTES :D:D:D" skumt ;) imorgon kommer Maria Johan och barnen hihi tea är så sööt hon tyckte ju såklart det var orättvist att inte hon hade fått träffa sin lille kusin, och så hade hon frågat ifall Liam hade en snopp ;)

Jessica - magen är lite hmm, påsig? haha nä, lite svårt att förklara, men den har försvunnigt snabbt och om jag varigt såhär "stor" innan jag blev gravid hade jag säkert tyckt jag var ett fetto, nu tycker jag att jag är jätte smal haha ;D

ska fixa bild imr kanske :)

Liam är en ängel, skriker inte, bara gnyr lite när han vaknar, sen äter han, myser & sover ;D *hoppas det håller i sig hihi*

Jeff & Liam på sjukhuset, mina favoriiit pöjkar :) <3

Kommentarer
Postat av: Emma

ah, han är ju super söt! hoppas de går bra för er!

2010-10-17 @ 19:42:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0