Stan ,

var somsagt i trelleborg idag, tänkte handla lite boddysar som var långarmade i st.50, (tips till dom ska få nu på vintern, långarmat! :P dom blir rätt kalla om armarna även fast man är inne, och om man är som Liam så vill man absolut inte ha armarna under filten ;) haha ) . för jag hade bara två som var långa i armarna, men sååklaart hitta jag världens sötaste boddy i st. 62 med en vääst och slips som var tryckt , (se bilden) åårh jag kunde inte låta bli ;) . dom hade inga som de stog i love mum och sånt på haha så de fick bli 2 där de står i <3 dad, & dads nr 1 ;) . träffa katrin på JC också jag köpte en fin jätte fin blus :) har den på mig på bilden men de syns inte så bra . sen gick vi & fika och jag gjorde min första ammning på stan haha XD . det var lite klydd i början mamma fick hålla upp filten medans jag fixa med ammningsnappen och sånt, ända nackdelen med ammningsnapp :P  men när han väl börjat gick de bra :) . häär är en bild på hur magen ser ut nu också :) 
 
kramis på er <3




Kommentarer
Postat av: katrin

Det var rätt roligt att du tog just dom kläderna för att testa som jag har kollat in i 2 veckor nu! haha.. Det var super trevligt att fika med er , hoppas det kan bli fler gånger! :D kram<3

2010-10-18 @ 20:29:55
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Spinderella

saknar du din mage nu? ;) eller det kvittar nu när han är ute? :P

2010-10-18 @ 21:23:55
URL: http://spinderella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0