Stan

Har varigt inne i trelleborg idag, träffade Anna & Amanda uppe på skolan och lite annat folk :) sen gick jag och Anna och fika, jag slösade typ 50 kr på en varm macka som jag tog en tugga på -.-' , haha Liam blev lite sur för han inte fick sin mat när han ville haha, så kom de en skit skum gubbe och bara "ååhh villken sötnose" blablalba och klappa på han och sånt XD. sen efter en stund när han väl fick mat och var lugn kom denna gubben tillbaka och bara "jaa det gick ju bra , jaa , jaa de gjorde det *babyröst*," sen gick han iväg och sa "hoppas han får en bra framtid.. bättre än denna.." skit skumt XD.. när vi gick ut från fiket träffa vi Patricia och Vivi, patrica var en ängel och lånade ut sin jacka till mig (hon hade köpt en ny) för jag var så korkad och bara tog min tunna skinnjacka och frös ihjäl :P THANK YOOU ! . hoppas min jacka kommer snart de har gått typ 2 veckor ;S .

Köpte en fotobok, så har pillat lite med det idag, ;) beställde hem bilder på fotopapper som kom igår :) . och på H&M köpte jag denna SJUKT SÖÖÖÖÖÖÖÖTAA dress till Liam , har massvis med kläder men kunde inte låta bli *som vanligt* ... :P haha . Imorgon ska vi hem till Farmor rithe och träffa gammelfarmor Thyra ;) .



Liam vill äta överdrivet mycket på nättrerna :( eller kanske på dagarna också men då tänker jag inte på det för då ser jag på tv och sånt.. Det jobbiga med att amma för mig iallafall det är att jag blir sjuuukt dåsig & trött, jag sitter nästan och somnar ;O och så ammar jag han, så somnar har så går jag och byter blöja så blir han pigg igen och vill äta mer .. så inatt gav jag faktiskt han lite på flaska, för han åt först typ en timme!! sen somna han sen vaknade han igen efter blöjbyte & ville ha mer :P ska testa sättamig i soffan framför tven istället inatt annars får jag fortsätta ge lite på flaska om han inte blir nöjd efter ammningen,

Kommentarer
Postat av: Vixx - 17 år och mamma

Så va min dotter också i början men sen började jag byta blöja innan jag ammade och sen satte jag mig i sängen en bit från sängkanten och somnade medans hon åt. På så sätt så är jag bara vaken max 10 minuter när hon vaknar och ska ha mat, och det funkar jättebra för mig iaf :)

2010-10-22 @ 23:14:26
URL: http://vixxit.devote.se
Postat av: Patricia =)

ALLTID lika kul att se dig, din vackra sak..

Du sprider alltid sån glädje med dig. Och jackan haha vem hade inte lånat ut sin jacka när man haft en annan ;)

KRAAM underbaring :)

2010-10-22 @ 23:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0