sinar min mjölk?

idag har det lite verkat som om mjölken har börjat sina ;O (sina = avta) .. som jag skrev i förra inlägget amma jag 1 timme om inte mera och sen somna han, men strax efter det inlägget vaknade han och ville äta ännu mer och det är lite ovanligt för han som brukar sova 4 timmar i sträck och inte äta mer än 20 min.. eftersom jag har ammningsnapp märker jag också när mjölken slutar rinna för då kommer ingen mjök i nappen och det har hänt ända sän i morse.. :/ ska iallafall försöka amma lite oftare underdagen, duscha och masera boobsen *haha* för det stimulerar mjölk produktionen, vill ju verkligen inte redan sluta amma så måste försöka hålla igång det !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0