rubrik ?

haha åh de är så jobbigt med rubriker XD ibland vet man inte vad där ska stå haha..
*tack boss för du fes under skrivbordet, -.- * .

Liam ligger fint och sussar i sängen, fast jag undrar om han drömmer för han ligger bara och gnyr haha, han har sovigt jätte bra inatt :D . från halv 12 till halv 4, sen somna han om efter han ätigt och sov till halv 8 :) skönt att jag fick sova länge utan att bli väckt också :) . fast jag tror det är för han sover bättre i sin korgsäng, igårnatt hade jag han i sängen för det är så mysigt haha men då vaknade han varranan timme :P så får väll ligga och mysa på dagarna istället haha , nu har vi fått spjälsängen från Maria också, haha Sam blev jätte sur när dom tog ner den XD . (han ska få stor säng nu) maria bara "Sam sova sån fin säng för stora pojkar?" Sam skit sur min och hängläpp "NÄ!" men sen när hon sa att han hade fått sängen av Klas (min systers mammas man) så blev han lite så "hmm.. jaja då" haha(kanske bör säga att jag och min syster inte har samma mamma haha) 
, Sam har ju alltid varigt den lilla, men nu när vi fått Liam så ser han jätte stor ut haha XD

.. tänkte filma lite sen när han är vaken :D snart e hon från bvc här :D:D skriver sen iallafall kramisar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0