nappen ;)

Inatt fick Liam använda napp för första gången :) . han var vaken 2-3 timmar på kvällen villket är jätte skönt för då är han inte vaken så länge på natten,  vid 10 fick han mat sen gick vi och sov, sen vaknade han vid 2 tiden så åt han lite igen, men sen la han bara och mös,  utan att suga, men varige gång jag lyfte bort han vaknade han och var klar vaken, haha, så jag provade med napp & det gick jätte bra, så blev han trött och somnade :) . sen vaknade han runt 4 igen så gjorde vi samma sak, sen vid 6 tiden vaknade han igen till 7 haha, fast efter han hade ätigt den gången så var han jätte pigg och la och 'pratade' och ville inte ha nappen och inte äta, fast jag la han endå i sängen och somnade om 1 timme, han la bara och pratade lite för sig själv ;). 

fick mina första pengar igår + 1000 kr av mormor villket var bra haha, gav allt till pappa direkt för alla blöjor och en jacka jag beställt :) ska ge han ytterligare 670 kr idag för avbetalning på vagnen :) , ska snart promenera ner till familje center :D hoppas bara att jag hittar det haha.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0