Måndag :)

Hallåhallå, jag vann paulinas 'bloggtävling' hihi *happy* :D .

Ringde ner till vårdcentralen idag för jeff hade typ 41 graders feber inatt & han kan kanppt snacka han bara gör lite täcken haha, men gud vad dom är irriterande ;O ringde dig för att få en tid och hon gjorde typ allt och sa allt för att övertala mig att han inte behövde det.. så jag blev skit sur och sa till henne att han förfan inte ens kunde snacka ... jaja han fick en tid iallafall, men om man säger att någon inte kan prata och har 40 graders feber gör man väll endå inte ursäkter till att inte få en tid :S .

Igårkväll var Liam vaken rätt länge :) så inatt så har han inte varigt pigg och inte velat äta i 2 timmar haha det var rätt skönt, men å andra sidan så var han väldigt trött och åt en kvart så det gjorde att han vaknade en extra gång.. men de gjorde inte så mycket :) . när han vaknade vid 6 imorse somna jag i soffan med han på bröstet, hihi super mysigt :D .

nu vaknade han precis så ska ha lite "baby gympa" ligga på magen och sånt ;D . pusshej<3


Kommentarer
Postat av: 17 år och ung mamma

hihi det var visst du som var 1 av dem som fick turen ;)

2010-10-25 @ 11:05:23
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0