Lång runda :)

så härligt, Liam har fått in lite dyngsryttm :D han han äter runt 12 sen somnar han sen vaknar han vid 4 eller 5 äter, är rätt pigg haha men somnar igen och sover till 8a :D det jobbiga med nä'r han vaknar där i 4-5 tiden är att han äter typ 40 min, sen tror man han har somnat så man rapar han lite och byter blöja men då är han helt plötsligt super pigg och vill ha mer mat :P vi går upp då vid 8 efter han ätigt, tänkte jag skulle somna om igen efter han ätigt men jag kan inte, haha jag har också kommigt in i den där rytmen :P  så är han vaken en timme eller två :) . idag gjorde vi lite "babygympa" , han la på mage lite upp på en mjuk kudde vi har fått av Pia och Klas, och tränade nacken lite ;) sen äter han igen är vaken lite till sen somnar han haha ;) . fast resten av dagen sover och äter han bara nästan fram till kvällen :P

jag och mamma gick lång runda idag, kunde gå rätt snabbt idag, och den sista biten kämpa jag som f*n så de brände i benen X) . när vi kom hem gjorde jag 40 x 20 x 20 sittups ;) trodde inte ens jag skulle orka 10 XD .
jag har gått ner 10 kg :P det kanske är normalt men så konstigt det känns att gå ner 10 kg på en vecka haha :P nu är det bara 10 kvar ;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0