Lång runda

ahh vad skönt, men jobbigt, haha, har precis varigt ute på en långrunda med Liam. de känns som f*n i benen, speciellt i vaderna haha men jag skippade att göra sitt ups idag för de pallar jag inte, XD ska nog åka ner till gymmet i anderslöv veckan också och komma igång där . :)

Så mysigt att Liam har börjat vara vaken mer :) innan åt & sov han bara men nu är han vaken iblnd 1 timme efter han ätigt :) . sen slocknar han haha. längtar tills imorgon ska ner till familje center (öppen förskola) i anderslöv min häärliga BVC sköterska ska visa mig runt och sånt :) så himmla typiskt jag är så dålig med namn så jag glömmer alltid vad alla heter haha. jag kommer knappt ihåg vad min Barnmorska hette XD

Kommentarer
Postat av: nathalie - mamma till Medina

Vänta minst 2 månader innan du börjar träna =)

2010-10-25 @ 15:51:19
URL: http://nathsstep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0