Låång dag ;)

svar till Lizzen : Det på navelen är en bit navelsträng, den skrumpnar och trillar av efter någon vecka :) .

Idag åkte jag och mamma först in till babycenter, vi köpte en bröstpump, testade pumpa och ge på flaska när vi kom hem och det gick jätte bra :) lite jobbigt att pumpa bara haha :P . köpte en sån päls att lägga i vagnen också den var jätte bra och höll honom varm :) ser dessutom jätte mysigt ut ;) . Efter det åkte vi upp till mormor :P sen hem till Markus & sussie och efter det hem till maria :P så det blev en lång dag.. även fast Liam inte värkade bry sig utan bara sov hela tiden så blev ja lite , inte orolig eller nått men mer att han inte hade det lungt liksom, ut och in i bilen och sen massa folk omkring sig hela tiden nu har vi legat och myst , "lekt" haha, och ääätiigt, efter så många timmars sömn vill man gärna äta läänge, tur han e så snäll så jag kan pausa lite emellan :P.. imorgon ska bli sån skön hemma mys dag med kanske en liten promenad och se ifall vi kan göra lite baby gympa ;) fick sånt papper med det av bvc sköterskan  :)

sen kanske jag åker upp till skolan på fredag.. har inte bestämmt mig än :)

han är en vecka idag förresten <3 <3


Kommentarer
Postat av: katrin

jätte söt bild på er två!



Svar på den du skrev på min blogg; haha antar att vi har de :p

2010-10-20 @ 22:30:58
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Sandra Andersson

Så otroligt fin bild på Mor och son :)

hoppas allt är bra med er ? :D

2010-10-21 @ 17:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0