BVC :)

idag var bvc sjuksköterskan här och prata och vägde honom, hon var super trevlig!!! Gav lite information om säkerhet i huset "gymnastik" för bebisen och lite sånt :) bestämmde också att jag skulle träffa henne nere på familje center här i anderslöv på tisdag :) hon skulle försöka fixa så jag och en annan yngre tjej kunde slås ihop i en föräldrar grupp bara vi två haha ;D pratade också lite om ifall jag kunde pumpa mjölk och ge på flaska, (vill göra det när jag är i stan för tyckte inte riktigt om att amma på cafe) & hon sa så att egentligen är det meningen att hon ska säga att jag måste amma hela tiden, men att hon tyckte det var lite dumt, och att jag skulle göra vad som kändes bäst för mig själv, och eftersom jag använder ammningsnapp & bara skulle använda flaska på stan som inte är så ofta så trodde hon inte det var någon fara så berätta hon lite hur man förvarar och sånt med bröstmjölk :) . :P haha helt trevlig ;D min lilla ängel hade gått upp så han vägde 2720 gram, villket hon sa var jätte bra för då hade han på dessa 4 dagarna gått upp 170 gram & det var bara 10 gram ifrån det han hade gått ner på sjukhuset ;)

nästa möte är på torsdag nästa vecka :) . ska bada Liam sen också för första gången för han råkade kissa på sig själv överallt innan när vi bytte blöja, till & med i huvudet X) nawh <3


Kommentarer
Postat av: Ingrid, mamma och mormor :)

Hahaaa, ja härliga sköterska som sitter o pratar om allt, så kommer det till alkohol vanor o hon babblar på till slut så kan jag inte låta bli att informera henne om att du faktist inte har åldern inne, ja just det säger hon då, lite generat nästan. Men hon var super gullig.

2010-10-19 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0