BVC

Var hos BVC idag, villket var perfekt, för igårkväll började jag få skit ont i mitt högra bröst & det blev bara värre under natten, det är precis som de producerar skit snabbt med mjölk och de bara ligger och trycker, sen när det rinner till så gör det sjukt ont!!!, bara man rör vid det så gör det sjukt ont.. hade blivigt lite rödflammig på brösten också, fick en nässpray som ska hindra att man inte för mjölkstockning och så att mjölken rinner bättre, och om det blev värre och jag blev sjuk skulle jag söka läkarvård..

Liam hade iallafall gått upp 250 gram och väger nu 2970 ;D . han var ortfarande lika lång men huvudets omkrets hade växt med 1 ½ cm haha XD efter det åkte vi in till trelleborg för att ta ut den här nässprayen på apoteket för dom hade inte den i anderslöv, jag köpte linne & en tröja på gina och en på lindex:)

tänkte bara säga, att när vi ringde för att skaffa större soptunna där ute, så av ren händelse så sa min mamma att vi hade fått en blöjbarn och då sa dom att då kostade inte extra att få en större. tänkte att det kanske inte är så många som vet det :)

Liam fick vara tiger idag ;D


Kommentarer
Postat av: kjersti

Gud så underbart sööt :)

hade gjort allt för att få en knatte :) thiii..

Var köpte ni den dräkten?..

Puss kram

2010-10-28 @ 16:55:18
URL: http://miiiminiii.blogg.se/
Postat av: katrin

Lilla Liam är helt otroligt fin!

Översöta kläder haha<3

2010-10-28 @ 18:34:43
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0