bröstkörtel inflammation..

svar Kjersti - vi har köpt kläderna på H&M :)

usch, började få feber inatt, ca 39 grader, mina bröst hade blivigt ännu mer rödflammiga, och nu har jag ont i båda brösten, imorse var jag helt skakig i kroppen och hade huvudverk, så fick väcka mamma för jag vågade inte ta upp liam för jag var så skakig och kände mig typ skit svag, kunde knappt knäppa upp hans boddy, så vi ringde till vårdcentralen imorse när jag kom dit hade jag 39,6 graders feber och det visade sig att jag hade bröstkörtel inflammation ;/ . men nu har jag fått pencilin iallafall och hon sa åt mig att försöka amma oftare eller pumpa så jag inte fick mjölkstockning. men det gör sjukt ont att pumpa när brösten är sten hårda... den där nässprayen hjälper lite iallafall 

mår inte speciellt bra idag iallafall, får sån jävla huvudverk av febern, är skit hängig, och ena sekunden fryser jag andra sekunden svettas jag. blöörk !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0