16 okt :)

Hejhopp :) hoppas allt e bra , igår kom katrin en stund, vi kollade på idol tillsammans och åt kykcling och pommes , fast efter idol var jag rätt trött så katrin åkte hem och jag gick och la mig med Liam, han har ätigt riktigt bra inatt, varrannan timme, jag vet ju inte riktigt hur andra bebisar äter men blir endå så sjukt glad att allt bara flyter på hur bra som helst! ska ringa BVC idag också och säga att vi är hemma :) . sen åker vi nog bort till Rithe & fikar lite, ska nog köra bort till rithe sen gå ner till ica för jag är jääätte sugen på att gå ut med vagnen *haha*. pigg som en lärka är jag iallafall villket är jätte skönt :)

här han ni en till bild på mitt lilla troll här är han ca 2 timmar gammal ;


Kommentarer
Postat av: Emelie - 17år & en bebis i magen.

Såå söööt! :p

Kommer du inte blogga nå mer på den andra nu, så man kan ta bort den och bara följa dena här? :)

2010-10-16 @ 12:39:36
URL: http://nilsonee.blogg.se/
Postat av: I-i-i-lala

Åh, så sjukt lik han är dig själv när du var nyfödd!!!!! Kram på er allihopa!

2010-10-16 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0