Trelleborg

förlåt för jag inte uppdatera igår, men jag var så trött på kvällen så jag orkade inte :P . halv 1 tog jag bussen till trelleborg och träffade evelina, det var evigheter sen vi träffades, vi tog en fika och så fick jag en jätte fin perfym som lukta jätte gott, liam fick en skallra och två skedar ;) . när jag kom hem hade äntligen min jacka kommit som jag beställde för ca 1 månad sen !!! men så var jag inte riktigt nöjd med den, den var väldigt tunn och den satt inte perfekt så jag tänkte att jag skulle skicka tillbaka den för annars är var ja rädd att den inte skulle komma till användning + att jag säkert skulle hitta en som jag tyckte ännu bättre om.. men mina föräldrar erbjöd sig att betala en jacka om ja hitta en i affären så jag kunde behålla denna också :) . snällt *leer* . Joss, hennes kille och hennes söte son Jack var ute och körde lite så dom kom inom till mig :D super skojj, man har lite mer "konection" med någon annan ung som också har barn haha :P .. så vi ska träffas på onsdag tror jag det var haha, hon tyckte om mitt hår så ska följa med henne till frisören så ska hon klippa sig ungefär lika :) -.

idag ska jag ut och promenera med Amanda om väder håller sig :)

här e jackan :

Kommentarer
Postat av: Katrin

den är skit snygg!



/ Katrin

2010-11-06 @ 13:16:47
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Josefne

Tack för en jätte trevlig timme!

Längtar till onsdag! :D

Och jackan var över snygg Nathalie!

Kramar från både mig och Jack! :) <3

2010-11-06 @ 13:20:08
URL: http://josefinesekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0