TRelleborg & Jeff idag :)

Hejsan höppsan ;D . idag åkte jag in till trelleborg och träffade Joss, följde med henne till frisören så klippte hon av sitt hår det blev skit fint !!! sen gick vi runt lite på valen jag handlade tröja och byxa till Liam (de kostade bara 99;- så jag tyckte jag fick det haha) . efter det åkte jag hem till jeff *han fyller 19 congratz* ;D och då kom en som heter Kalle också *super trevlig!!!!* . fick jätte söta kläder till Liam av honom :] . fika lite och sånt :)

Liam var hemskt pigg inatt också han vaknade inte mer än då vid 3, men sen var han skit pigg och jag tror han hade lite ont i magen så han somnade inte för än 2-3 timmar senare :P . men idag har han varigt vaken rätt mycket under kvällen så hoppas han sover som vanligt inatt :P. i vanliga fall är han vaken hela morgonen fram till typ 3-4 på dagen och sen slocknar och sover som en stock (bara vaknar och äter) .. och jag tror jag ska börja gå ut och gå en runda vid 12 tiden så somnar han då och är vaken under kvällen istället, så kanske han sover "bättre" på nätterna.. men som sagt i i flera dagar nu förutom inatt och igår natt så har han ju faktiskt sovigt super bra :P

hade fiint på er pussssss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0