Teen mom på MTV...

oh herreguud, :| satt och kollade på teen mom på MTV , och Amber i det programmet e helt skadad :O .. hennes kille kom fram till henne och sa typ "asså, ja det är så att jag har träffat en annan tjej som ja gillar..." och hon bara "Asså ? vadå vafan snackar du om?" han - "jaa, jag träffa en tjej som jag har börjat gilla. och jag vill vara ensam ett tag så jag vet ifall jag vill fortsätta med detta förhållandet," så fick hon damp "vill du vara ensam så att du ska kunna ha sex med henne eller ? VARFAN har du träffat henne ? vet hon om mig?" han - "på Wal-mart, ja det vet hon" hon - "VILLKEN H*RA.. hör du Leah? (deras barn) din pappa är otrogen.. yäääy , yääääy" sen så slog hon hennes kille och sånt :S sjuk i huvudet hennes kille var ju ärlig och kom och berätta det och sa att han behövde ensam tid för att veta vad han skulle göra;S  sen säger man ju inte så till sitt barn om hennes pappa även om hon inte förstår :| stackars barn ..

Kommentarer
Postat av: Katrin

Sjukt modig kille , inte många som gör det!

Han ska ha ett litet + i kanten ^^



/ katrin

2010-11-25 @ 20:12:03
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0