Söndag haha .

kom inte på bättre rubrik XD

Carro- tack för ditt svar :) jag använder nan 1 , jag trodde det skulle vara enklare med pulver, men det var det inte haha, så ska byta tillbaka till färdig :)

haha asså jag måste bara berätta en sjuk dröm, inatt drömde jag att paulina (http://paulinagavelin.blogg.se) hade fått ett barn till som var en månad yngre än Liam haha, men han var typ dubbelt så stor så han fick inte plats i babysittern, och så snacka vi om hur sjukt det var att hon hade fött så stort barn , och sen skulle hon helt plötsligt flytta in hos mig XD jätte konstigt haha :D

gick och la mig halv 10 igår igen efter sätt på -så mycket bättre- som är sjukt bra, man blir så glad av att titta på det , speciellt petter & lill-babbs ;D ,  kommer antagligen lägga mig samma tid idag haha, då får jag iallafall 6 timmars sömn ;) . sen vaknade Liam vid 7 igen och jag försökte få han att somna om igen vid 8, det gick ca en halvtimme haha :P . men nuusåå nu nannar han gott såklart men nu är ju jag pigg haha XD Idag kommer Maria och hela familjen (det har ju gått 2 veckor haha) dom kommer nu varannan söndag, tror det blir tradition, men de e bara roligt med barnen :D . Efter det åker jag hem till jeff har faktiskt köpt en fin lite farsdagspresent, (en tröja det står världens bästa pappa på ;) ) . sover där inatt för ska till BVC 11 imorgon och tror inte jag kommer hinna dit om jag ska gå ifrån mig, sen har vädert inte varigt så bra heller :) .

Nu ska jag göra mig lite i ordning, puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Katrin

hahah drömmen verkar vara ganska så sjukt! xD

2010-11-14 @ 12:42:26
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0