Liam 1 månad, <3

Paulina - beställt den på guldfynd kosta 420 kr tror jag :)

Idag är Liam en månad, men tankarna har varigt på annat håll, mormor somnade in i förmiddas :( man får väl trösta sig med att hon antagligen är lycklig nu hos morfar <3.
så kom de en morgon,
en stilla vind som smekte ömt din trötta kind,
Liksom ett ljus blåstes ut har din levnadsdag tagigt slut
vila i frid (`v´)

 Liam har verkat få ont i magen, jag ger 2 mål om dagen med ersättning, och nu har jag har bytt från "färdig" ersättningsmjölk (sån man bara värmer) till sån man gör utav vatten och pulver, (fast det är samma märke), någon som vet ifall det är det som kan göra skillnad? trodde först det bara var för jag hade bytt men han har varigt rätt gnällig ända sen jag bytte. tror iallafall jag ska byta tillbaka igen sen till det färdiga, igår gick jag och la mig halv 10 tillsammans med Liam så jag fick sova 6 timmar i strääckk woho ;D det var ett tag sedan haha ;)

har köpt SUPERDUPER söta kläder till Liam också :) han ska få ha det på begravningen <3. Ni får se en bild då eller imorgon , tusen biljoner kramar till miina fiina läsare! <3


Kommentarer
Postat av: ida 17 år, & mamma till theo

beklagar sorgen! grattis till lille söta liam. =)

2010-11-13 @ 20:33:08
URL: http://johanssonida.bloggplatsen.se
Postat av: carro

Hej tack för trevlig läsning. Beklagar er förlust.

När min grabb som nu är 19 månader fick ersättning så förstod jag det som att det ska vara samma sak om det tex är nan 1 så spelar det ingen roll om de e pulver eller färdig. Bara att de e enklare att ha med sig den färdiga i tetra då den redan är rumstempererad och ätklar för bebben. Betydligt bökigare att ha termos med kokt vatten o pulver som ska blandas och förvaras i skötväskan. Annars ingen skillnad. Ibland kan de få ont i magen av andra orsaker som man inte vet. Fråga på bvc vi blev rekomendrerade minifom droppar som finns på apoteket eller semper droppar finns oxå på apoteket. Minifomen funkade bra för oss. Lycka till och föresten STORT grattis till er gosse

2010-11-13 @ 22:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0