långrunda :)

tack för dom få som har ställt frågor, läntar tills ja ska svara haha ;)

men ärligt.. ni andra e riktigt dåliga på att skriva någonting ^^,  ni kan ju fråga fast ni vet bara för att, ja skriver ju faktiskt för att underhålla er, då kan ni ju komentera lite fö att underhålla mig hahaha xD jaja, promenerade ut med liam idag, först ner till ica och handlade blöjer, och sen hem till jeff en stund, måste stolt säga att ja har gått ner 2 kg till :) nu e det 9 kvar haha ;) meeen idag tänkte ja fuska och köpte hem lite glassbåtar :] sen så hörde man ju om de där "ryktet", först tänkte jag "nä nu jävlar vemfan e det" .. meeen, ääh jag orkar inte lägga ner energi på att få reda på vem som sagt vad.. jag vet ju själv hur otroligt falskt de där e, och helt ärligt.. jag tror faktiskt inte jätte många tror på det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0