julklapparna :)

Detta året är nog det ända året jag verkligen försöker tänka ut dom perfekta julklapparna, eller försöker lägga ner lite tanke i det så det blir personligt.. jag tror jag vet vad jag ska köpa till 3 persooner, jag har köpt till pappa fast det e bara sån skojj sak så kanske ska köpa nått mer men vet inte riktigt vad han vill ha :P. haha jag tycker det e skit roligt att ge bort saker så blir folk glada om det är sånna jätte bra presenter sånna dom velat ha ;D

min önskelista är iallafall-
spa,
träningsvideo
present på hemmakväll så jag kan köpa en serie
hmm, kommer inte på mer just nu ^^,

Liams önskelista är baby jumper & gåstol och dom där första bebis böckerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0