jobbig natt

uussch, detta har nog varigt den jobbigaste natten hitentills, haha men jag ska inte klaga egentligen, han skrek inte eller nått bara jag som var otroliiiiiiiiigt trött , och liam väldigt pigg vaknade en extra gång och var vaken rätt länge.. menmen, nu är jag pigg iallafall, eller så är jag övertrött haha, som sagt har jag ju bytat design, sånt man gör när det inte finns mycket att göra.. vad tycker ni? ska jag ha denna eller ta tillbaka den andra? ska iallafall byta bakrund senare men nu ska jag åka till jeff

, imorgon blir det BVC liam är rätt förkyld, så vill inte gå i detta kalla vädert :) gissar på att han har gått upp.... hmm, 300 gram? hur mycket "ska" dom egentligen gå upp per vecka, eller det är olika för olika vikt kurvor? vad går era bebisar upp? . fint det är med snö ute det gör en lite glad, haha iallafall första snön, sen blir man bara irriterad på den XD  


Kommentarer
Postat av: Vixx - 17 år och mamma

Barnmorskorna brukar säga att dem ska gå upp mellan 100 och 150 gram i veckan :)

2010-11-24 @ 19:36:17
URL: http://vixxit.devote.se
Postat av: em

jag gillar bakgrundsbilden! :)

2010-11-24 @ 20:41:08
Postat av: Anonym

Neo gick upp 450g på en vecka. Nu väger han 4700g :) Haha

2010-11-24 @ 20:56:52
Postat av: Katrin

tycker du ska ha kvar denna designen :D super snygg!

2010-11-25 @ 20:08:49
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0