jäkla snöoväder ;O

Katrin - de e luungt vi ses ju en annan dag haha ;D jag brukar inte heller kunna så länge XD. vi kanske kan åka till trelleborg en dag :)? tack så mycket vad bra att den var bra haha ;D

shit villken snö storm det var imorse, skönt att det har lagt sig, ska snart in till trelleborg och träffa Joss :) har gått och oroat mig hela dagen för bussturen :| fortfarande skit nojig, för Liam då, asså hur säkra är dom egentligen i deras vagnar om bussen skulle glida av vägen eller nått ? ;O nej jag tycker iallafall att dom borde sätta in typ 2 bilstolar för bebisar .. måste ju inte vara sånna skit dyra och fina, men iallafall nått som är säkrare än vagnen.. jag menar tänk om bussen krockar ? eller välter eller nått ? ;O man blir så paranoid när man är mamma haha ^^, men det är ju inte konsitgt man vill ju att ens barn ska vara säkert :)




Kommentarer
Postat av: Katrin

haha ja vi gör ju det ;) ja det kan vi ju göra :D



/ katrin

2010-11-29 @ 16:30:05
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: sara

när du skriver svar på en fråga. kan du inte skriva med frågan då också och inte bara svaret :) ? för man kan bli lite förvirrad om vad du svarar på (A) ;D

2010-11-29 @ 17:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0