hemma igen



, nu har vi varigt runt och farigt lite, men är äntligen hemma & e rätt trött.. Var i lund, han 'klarade' hörseltestet :) sen var vi på burlövs center och jag fick nya skor av mamma, sen köpte jag en ring där dom ska gravera in Liam :) jätte fin, efter det åkte vi hem till mormor och fika lite . allt med bröst och ammning har funkat bra idag, fast gav han endå ersättning när vi var ute för jag somsagt inte vill sitta ute och amma :) . men annars har han varigt nöjd efter ätigt i 20 min, och det har runnigt bra.. kan ju varigt så att de har klyddat för jag varigt sjuk och haft inflammation.. nu ska jag mysa och "leka" lite för han är vaken :) kramisaar på er<3

Kommentarer
Postat av: katrin

vad blev det för skor? :D<3

2010-11-02 @ 12:27:31
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0