hemma igeen

Sara - Fråga "när du skriver svar på en fråga. kan du inte skriva med frågan då också och inte bara svaret :) ? för man kan bli lite förvirrad om vad du svarar på (A) ;D"
svar - haha jo det kan jag (A) ;D

hemma igen från trelleborg, hade det trevligt med Joss, handlade lite sen gick vi upp till henne, fyfan villken snö storm det är så jäkla typiskt att jag sk ge mig ut i detta vädert haha, hoppas det blir bättre imorgon ska ner till Familjecenter ^^, nu ska jag & Liam upp och kolla på paradise hotell.. :D

satan också, ännu en dag jag glömmer att äta 2 knäckemackor och 1 clementin har landat i min mage idag.. skärpning nathaliiie !!! får nog ta en matlåda nu .. :P

handlade -


Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för en trevlig dag! :)

Får börja ses oftare tycker jag! :)

Kraaaam <3

2010-11-29 @ 21:10:17
URL: http://josefinesekarlsson.blogg.se/
Postat av: Katrin

sådant armband vill jag ha :o sjukt jäkla snyggt! var har du köpt det? :D



/ Katrin

2010-11-29 @ 21:22:45
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0