Frågestund & tips ;D


okejokej, varige dag har ja ca 100 besökare & endå nästan inga komentarer och frågor ;O ..
så nu tänkte jag att jag skulle ha lite frågestund där ni kan fråga precis vad ni vill, & jag lovar självklart att vara 100 % ärlig i mina svar :) .. ni kan också ge tips om det finns något ni tycker jag kan göra för att bloggen ska bli roligare & med spännande för er läsare :) ni kan vara anonyma eller skriva ert namn, skriver ni namnet på er blogg så länkar jag även er blogg i samband med svaret.

avslutar ikväll runt 9 tiden :) fråga på nu !!

sötbild av katriin <3

Kommentarer
Postat av: ida

var liam planerad? :)

btw, han e såååååååååååååååååååååååååååå söt! =)

2010-11-07 @ 11:28:28
Postat av: sara

hur är det mellan dig och jeff nu? träffar han liam mycket och så? :)

2010-11-07 @ 12:02:24
Postat av: 17 år och ung mamma

*Hur känns det att vara en ung mamma? Har allt blivit som du hade förväntat dig?

* Träffar jeff Liam ofta och tar han pappar rollen bra tycker du? :)

* Ska du bo hemma så länge som möjligt eller ska du leta efter något eget?

* Vad tycker du är det jobbigaste med att vara mamma?

* Vad saknar du att göra som du inte riktigt har tid för nu? (:

* Röker du än ? :)



:)

2010-11-07 @ 12:11:49
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/
Postat av: jessica

Jag vill veta det där ryktet : o

Dessutom ska man inte lyssna på rykten inte lönt åh lägga ner nerver på :)

2010-11-07 @ 16:56:19
Postat av: Katrin

du har ju fler som kollar din blogg än jag :( buhu! haha..

Nej men jag är glad för mina 15 ;s hihi..



Vad nu det ryktet handlar om tänker jag inte alls lyssna på det :D<3 Tycker det är väldigt mycket omoget och jag kan bara skratta åt de!



/ Katrin

2010-11-07 @ 18:20:05
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Spinderella

hur tror du att det kommer se ut i framtiden? :)

- kommer du och jeff skaffa fler barn?

- kommer ni flytta ihop och leva lyckliga resten av livet?

- kommer du ta upp skolan igen när liam kan vara på dagis?



kramis <3

2010-11-07 @ 19:52:28
URL: http://spinderella.blogg.se/
Postat av: kjersti

Måste bara säga han e så himla sööt :) love ya..



du skrev att du & jeff inte skulle bo ihopa är ni inte lyckliga tsm?, trodde de va bra mellan er. eller har jg missförstott dig?

2010-11-08 @ 12:35:50
URL: http://miiiniminiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0