Familje center

katrin "sådant armband vill jag ha :o sjukt jäkla snyggt! var har du köpt det? :D / Katrin"
svaar- köpte det pååå Lindex tror jag ;D <3

Har varigt på familjecenter idag på lite babymasage haha, vi var 3 st i gruppen, det ena barnet hette Liam, *precis som Liam* haha, och de andre barnet föddes den 13 okt *precis som liam* haha, fast de barnet var typ dubbelt så stort, väge ca, 5,5 kr, och liam väger bara 3,5 :P - haha han la mest och sprattla men ja tror han var lite hungrig, kunde varigt därför ^^, men det var roligt att lära sig :) . jag gick som en dåre dit! snacka om att ja måste förbränt kalorier haha, det började halv 1 och ja kom inte iväg för än 10 över 12, så på 20 min gick jag som en galning upp till familjecenter som ligger vid anderslövs skola, i snö och drivor liam hamna ju nästan upp och ner i vagnen hahaha. XD

dessutom är det mer skottat på gatan än trottaren ! skit bra liksom , det går inte ens att gå på trottarerna för det är så trångt och dom skottar ju upp allt där :P.



Kommentarer
Postat av: Katrin

okej :D jag måste ha sådant!

hahah kan du inte dra ut mig också när du ska ut och gå? jag behöver få bort lite , men får aldrig tumarna ur röven för att klä på mig och verkligen gå ut.

Det låter som ni har det jätte roligt på familjecenter:D <3



/ Katrin

2010-11-30 @ 18:47:19
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0