dålig uppdatering

hallååjj, förlåt att jag inte skrev igår men orkade inte sitta vid datan :P Igår åkte jag först till anderslöv och tog en runda med Amanda, sen gick jag hem till jeff och åt middag, kolla på så mycket bättre och heartbreak hotell med Rithe & My för mamma och pappa skulle bort och jag ville inte sitta hemma ensam :) den filmen e så J*VLA bra så ska kolla på den idag igen med mamma haha, sen hann jag inte kolla klart för när klockan var 11 så hämtade mamma mig och jag var skit trött :P Liam har blivigt lite förkyld också , och jag har ont i halsen ;/ typiskt .. hoppas jag inte får halsfluss .. nästa vecka börjar Baby masagen, de ska bli skit skojj :D . och jag måste verkligen klippa mig mitt hår har blivigt långt, och katastrof !

tror jag och mamma ska på julbasar /marknad idag :) och sen ska vi flytta in spjälsängen på mitt rum för han börjar bli för stor för sin fiina korgsäng :) -


Kommentarer
Postat av: frida

Gud så söt :P

Fin blogg du har!

2010-11-21 @ 11:13:49
URL: http://jordgubbsmums.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0