BVC

har somsagt varigt på BVC idag :) Liam hade inte gått upp så mycket som jag trodde, han gick från 2970(?) - 3210 :) . det var inte så mycket men det var inte heller för lite .. konstigt. jag tycker han äter som en häst tycker att det ända jag gör om morgonen det är att ge han mat haha ;O . men sen du, han hade växt från 49-52 cm på 2 veckor ;D haha hon var tvungen att dubbelkolla, haha sen hade han nog växt 1 cm runt huvudet tror jag :) .

Sen träffade jag katrin en stund skulle egentligen umgåtts men det blev så otroligt kallt och mörkt så va tvungen att gå typ direkt :P.

YÄÄY har fått min ring :D men buuh den var för stor ;( endå provade jag endå storlekarna och den ja bestämmde mig för satt bra ;O men det e ju ifersig sånna "prov" ringar om ni har prövat sånna någon gång? såå dom e väll lite annerlunda.. men mamma ska dit på lördag och be dom "banka in den" lite haha :P . den ser ut såhär :) :


Kommentarer
Postat av: Anonym

naww, så liten han är :D De är vad Neo vägde efter 2 dygn :d I dag väger han 4250 g . haha :D

2010-11-12 @ 08:25:29
Postat av: Katrin

Ringen är sjukt snygg!

Ja det var lite synd att det skulle bli så mörkt , men man bestämmer ju inte över vädret. Hoppas vi umgås snart :)<3



/ Katrin

2010-11-12 @ 18:16:39
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: 17 år och ung mamma

åh skulle också vilja ha en sån ring :D

2010-11-13 @ 15:35:19
URL: http://paulinagavelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0