BVC & Jeff

sov hos Jeff inatt men är rätt trött för jag sov inte så jätte bra^^, har ju sån rutin jag har kommigt in i här hemma haha x) gick till BVC klockan 11, det var bara 4 dagar sen jag var där så han hade bara gått upp 70 gram, sen mätte vi inte honom och sånt .. denna gången ville han följa leksaken med ögonen :D han var så duktig haha, fast sköterskan försökte prata lite med honom och göra det med leksaken, men då bara kollade han på allt annat och snurra omkring, men efter vi vägt honom och han fick sin napp och sköterskan gick ut så pratade jag lite med honom, och sen gjorde han det fint, haha och sån tur e så följde han den igen när hon kom in igen ;) min älskling har börjat hålla upp huvudet själv också och jag blir skit stolt haha ;D imorgon ska jag ner till familje center, kommer en psykolog och ja jag vet inte informerar eller nått :) den 30 denna månaden börjar vi på babymasage :D:D

har köpt nya fina nappar till Liam idag har haft 2 stycken men ville köpa några andra finare haha X) lägger bild imorgon ;)  , har fått några av kompisar men dom e för 6 månader och uppåt men det är inte lätt att veta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0