BVC :)

Tack till alla svar och som sa att designen var fin :)

Hann inte skriva igår för jag var hos jeff hela dagen och när jag kom hem så var Markus & sussie här, hahah kollade gammla bilder pappa såg ut som e terrorist när han gjorde lumpen HAHAH och Sussie fråga ifall han verkligen var svensk haha XD. Det gick bra igår på BVC han väger nu 3490 gram & är fortfarande 52 cm :) han är fortfarande förkyld också så handla lite sån saltlösning. :)så sa hon att jag skulle börja ha en mer på höger sida, (hans vänstra) för hon såg att han hade legat mycket på andra sidan.. haha men det är bara sån vana, att jag automatiskt bär upp han och har han på vänster arm och sånt ^^, får ändra på det nu haha,-  tisdag e det baby masage längtar skit mycket ska bli skojj och träffa mammor haha :D:D Imorgon ska jag och peirca mig :| hihi nervööst ^^,

nu vaknade sötliam så får gååå pussen <3


Kommentarer
Postat av: katrin

hahaha tack du ;)

funderar lite på det , men vet inte hur jag ska göra :(<3



/ Katrin

2010-11-26 @ 12:40:40
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0