börjar komma ihåg saker från FL

Ända sen Liam föddes har jag tänkt lite på förlossningen och så mycket saker man glömt bort :P iallafall jag ? . jag har massa luckor jag inte har en aning om, och när jag kollar på filmen som jeff filmna när liam kom upp på bröstet så kommer jag inte alls ihåg att jag har haft de konversationerna med mina barnmorskor, och jeff sa saker till mig efteråt så sa jag "hur vet du det ;O?" så sa han att barnmorskan hade sagt det till mig efter förlossningen haha skit skumt, men jag tror nästan det är för lustgasen och man e så typ, koncetrerad.. eller nått..

men sen , detta är skumt, jag kommer håg sånna små detaljer, txe-
- när första krysvärken kom och liam "gled ner" så tyckte jag det var, typ skönt ? och det första jag tänkte var "JAAH slippa dom jävla värkarna"..
- precis när liam kom ut så hörde jag shakira wakawaka på radion,
- jag kommer ihåg att jag tänkte att jag kände mig som en ko när jag födde HAHAHAH, XD
- att jeff kolla mig i ögonen hela tiden log och sa hur duktig jag var ;D <33333333
- att jag höll på att somna mellan krystvärkarna ^^,

nått som gjorde mig sjukt glad var när mamma senare har berättat att barnmorskan sa till henne, att jag var som gjord för att föda barn haha.. men helt ärligt, detta är lite vad jag har väntat på tror jag, jag har alltid älskat barn och i 8a började jag längta efter att få barn, även om jag aldrig planerade att jag skulle få så tidigt (meeen jag sa en gång till erika att jag skulle få barn när jag gick på gymnasiet haha, sen sa jag att jag skulle ha innan jag fyllde 25,) , är jag ska sjukt glad att jag fick barn nu, tycker att tiden har varigt perfekt och jag hade nog aldrig kunnat vänta 10 år till ^^, .. nu när jag kollar på honom, är det så sjukt att jag äntligen har ett barn, min son bara mitt, min ängel <3


Kommentarer
Postat av: jessica

lite läskigt faktiskt : o ..

tänker likadant nu liksom jag längtar tills jag blir gravid .. helt sjukt åh jag vill ha barn innan 25.. åh typ massa sånt som du skrev de har kommit nu i 7an/8an att jag längtar åh massa sånt : o ..

innan har jag inte vatt så mycket för det hehe :D ..

2010-11-16 @ 22:21:34
URL: http://denmarkj.blogg.se/
Postat av: Katrin

jag kommer ihåg när du sa det i 8an att du ville ha barn , som det var igår! :D



/ Katrin

2010-11-16 @ 23:14:09
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Josefine - mamma till Hugo

Jag har också mycket minnseluckor, men minns också vilken låt som gick på radion precis när Hugo föddes. Den som vann melodifestivalen, Satellite med Lena ;)

2010-11-19 @ 09:50:52
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0