TRÖÖÖÖTTT

anonym - Känns de inte jobbigt och vara ensamstående ?  Och att pappan har träffat en ny ? Du är duktig.
svar - jaa, ganska, man får ju dubbelt så hårt "jobb" när man ska göra allt själv, som idag känner jag mig helt slut körd och skulle gjort allt för att få en hjälpande hand men sen samtidigt vill jag inte ha så mycket hjäöp av mina föräldrar för det känns lite som om detta är min "uppgift" eller det är ju faktiskt mitt barn liksom och jag vill inte utnyttja att jag bor hemma,  . de där har jag inte så mycket komentarer på :P, men det är klart att det känns surt när man gått i månader och drömt om att bli en familj så blir det raka motsattsen

fyfaaaaan asså idag känner jag mig helt slut asså, skulle varigt på BVC kvart över tio men tanken på att gå ner till anderslöv fick mig att må illa så jag ringde istället. och då berätta hon att jag var tvungen att väcka liam om han sov mer än 4 timmar, bölar nästan asså, dom 7 timmarna jag får på natten är guld värda & jag förstår egentligen inte riktigt varför, ifersig dom tycker 100 gram är förlite att gå upp, men dom säger endå att han följer sin kurva .. :/ .. men allt för min prins såklart<3 bytar design nu igen.. :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tycker du är så galet stark. Stå på dig :)

2010-12-15 @ 20:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0