todaay :)

Tänkte skriva igår men jag fatta inte hur jag skulle logga in för sidan såg skit konstig ut haha, hade skit kul igår med Joss & Jack, var först och handla julklappar på valen, sen ut i snöstormen så gick vi hem till Tommy (?) och träffa han & Jacks pappa Emil haha. sen tillbaka ut i snöovädert till valen och åt scones på ecpresso house *stavning*? ..

idaaaaaaaaaaag ska jag, mamma till trianglen i malmö där vi träffar katrin, jag ska handla kläder till nyår & till julafton & handla nått Liam också kan ha, :D:D letat efter nått rött eller juligt, men de finns typ inget till pojkar -.-' . sen sover katrin hos mig, jag ska fråga om vi ska baka pepparkakor hihi, och imorgon blir det tattuuueerriiiiiinnngg :D wheeeii ;) tänk att det är julafton nästa vecka :| sjukt ju!! ska beställa klipptid nu för jag glömde de igår :D puss<3

Kommentarer
Postat av: Katrin

Klart vi kan baka pepparkakor :D kommer bli super kul, länge sedan jag sov över hos dig! Ja får också hoppas att jag hittar något , annars får man ta något man har hemma haha.

2010-12-17 @ 11:08:19
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Katrin

btw , bloggen var konstig för mig också igår fattade heller ingenting haha. Blev helt så; whhat va fan har hänt.. Jag som hade typ 2 inlägg jag skulle göra..

2010-12-17 @ 11:12:38
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej jag fyller snart 15 och är mamma till lilla Mimmi som dagen efter julafton blir 5 månader och jag undrar hur lång liam är

2010-12-17 @ 21:17:29
Postat av: Anonym

vem emil är de som e pappa :P

2010-12-20 @ 21:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0