tänkte skrivaa meeen

jaa jag tänkte ju skriva idag, meeen jag känner inte att jag har nått intressant att skriva förutom att vi firade jul hos min syster igår haha ;) & imorgon kommer markus sussie, maria and the family, kanske jeff, göran hmm inga fler tror jag, hit och firar annan dag jul då vi kommer äta kalkon :) och att man knappt behöver hålla liams huvud längre :D han e så duktig min prins :D<3 bara när han e trött och när man lyfter upp honom, och man får vara på sin vakt när man bär han typ "uppåt" mot kroppen för ibland försöker han kasta sig utåt hahah xD

Liams julklappar-
en rolig boll som blinkar och gör ljud,
kläder.
gåstol
en prasslig färgglad bok med sklödpaddor.
en "registrering skylt" till vagnen
sånna man sätter runt handleden med ett litet djur på som dom kan kolla på och sånt nu när han har hittat händerna men inte riktigt kan hålla något än, + lika dana till fötterna :)
en typ, sånt gosedjur som man drar ut och sen när den åker sakta ihop så spelar den en melodi ^^
troor inte det var mer :) här är en bild på han i hans gåstol, han är förliten för den fortfarande haha men sitta kunde han en liten stund medans vi fota ;)

*haha nu skrev jag en massa iaf ^^* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0