svar - trelleborg.

Kim&Zelda - Håller med dig, dom tror vi orkar hålla 24/7, det gör vi inte, men det är ett måste. Vi har ett tufft men roligt jobb. hoppas allt är bra med dig och liam :) kram från mig och Zelda :)
svar - sant!  jodå allt e bra, hade en behövd vilodag igår så är pigg igen :) <3<3

Nellie - Hej! Jag tyckte det var så bra skrivet så jag lånade dina ord till min blogg. Hoppas det var okej. :)
svar - helt okej :D

Katrin - designen blev riktigt fin! :D jätte bra text du har skrivit <3
svar - tack snäckan <3 ;)

Sara - Jag tycker du är så galet stark. Stå på dig :)
svar - Taaack <33

Åker till trelleborg idag & Träffar Joss.. typiskt att det alltid ska vara snöstorm när jag ska dit :| .. ska ringa och beställa klipp & färtid också, dags för ny frissa igen hahah ;) men denna gången kommer jag hålla hemligt vad jag ska göra tills jag har gjort det sen får ni se hihi,.. jag som alltidhar varigt så jäkla rädd om mitt hår, fattar inte vad jag har fått detta ifrån att bara våga klippa det hur som helst, menmen :) bara bra haha ;)

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack så mycket, vad roligt att du gillar mina tutorials! :)



Härligt att du har beställt en smink palett, den är superbra! :)



Jo absolut, jag ska göra några julsminkningar snart, och efter det kommer nyårssminkningar, håll ut! :)



Kram!

2010-12-16 @ 19:28:27
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Katrin

haha för jag kanske säger till dig hela tiden att göra det :$ men du passar super bra i kort hår!

2010-12-16 @ 20:50:34
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0