svar, BVC

Anna - Hur känns det att Jeff har en ny tjej? Hur fungerar det mellan er?
svar - enligt han e dom inte tsm :P , meen som ja svara till någon annan komenterar jag inte så mycket på det ..:) men de funkar väll endå rätt bra, det måste det ju :) går dit där som vanligt nån gång i veckan .. :)

BVC idag, och mamma samtal.. min bvc sköterska tyckte det var SKIT BRA att min mamma skulle passa liam på nyår för hon tyckte jag var tvungen att komma och roa mig efter allt som hänt + att fast jag var mamma, och ville vara vuxen, så var jag tvungen att ta vara på min ungdom och att det inte spelade någon roll om vad andra sa om det haha ;o ... det e nog mest jag som är lite nojig över att andra ska tycka jag är oansvarig.. ^^, sen berätta hon väldigt mycket att man har rätt till att må dåligt och vara ledsen, villket pricka mitt i prick för jag har länge tänkt att "nee jag kan inte må dåligt, jag får inte vara ledsen" för att jag precis fått barn och då tror väll folk att det e därför man inte mår så bra när det i självaverket är det ända man e lycklig över.. men det var fullt normalt att känna så.. villket är konstigt, tidningar och ja barnmorskor och ja , allt borde ta upp det mer, jag tror det är många föräldrar som inte vågar berätta att dom faktiskt inte mår jätte bra, överallt står bara hur lyckliga alla föräldrar är när dom preics fått sitt barn och hur pappan gör si och så, och hjälper till och är stolt över sin fru/flickvän . jaa men vi andra ? det är ju vi som behöver höra att det finns fler som vi ute i världen som inte är dröm familjen men kämpar på endå.. menmen, de e ju jag de , just därför jag skriver ut detta också, för man e aldrig ensam där ute:)

*la till en bild haha*

Kommentarer
Postat av: Jessica Jensen

inte för att va så :( .. Men det ang Jeff han hånglar ju med en annan tjej på bilder på hans facebook åh så ...

2010-12-20 @ 18:45:55
URL: http://denmarkj.blogg.se/
Postat av: erika

jag tycker att det är helt rätt att du skriver av dig hur du känner! det är power :D och du.. det är inte många som är sådär jävla lyckliga som det skrivs/sägs. Jag blir tex skitförbannad/ledsen när jag läser om tjejer som får typ frukost på sängen av sin sambo för att han är så lycklig över barnet de ska få tsm, att tjejen verkligen blir omhändertagen! Det ända som hänt i mitt förhållande är väl att ja.. vi ska ha en bebis :) men livet är precis som vanligt annars! Det är nog mycket media i att man är så jävla lycklig.

stå på dig! kram

2010-12-20 @ 20:31:40
URL: http://aaaprilmamma.blogg.se/
Postat av: Ingela

Klart du ska vara med kompisarna till nyår, låt mamma få känna sig extra viktig de timmarna du är iväg, hon tycker bara att det är roligt och bättre barnvakt kan du nog inte hitta! Se det som att du laddar dina batterier med energi för att sedan orka fortsätta vara en bra mamma till Liam!Du måste tillåta dig själv att ha kul utan Liam också, även om han självklart är det som betyder allra mest i livet för dig! Kramis!

2010-12-21 @ 13:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0