Så jäkla trött :|

åååhh villken naaaattt, gick upp klockan 6 igår morse, jag råkade väcka Liam ur hans "sömn koma" och då blir det jobbigt för då kommer han inte ritkigt till ro igen utan vaknar & somnar i typ 3 timmar, så kom i säng typ 11 halv 12 igår, sen vaknade han inatt halv 4, ville inte äta, ville inte ha nappen, ville inte sova & jag kunde knappt hålla ögonen öppna, tillslut somnade han om 2 timmar & vi gick upp klockan 8, det är så jäkla jobbigt för jag kan inte vila på dagarn, jag är skit pigg då, sen får jag sån ångest om jag vet att jag kan bara sova ca 2 timmar det jobbiga är ju att komma upp när jag väl är uppe är det inga.problem .. ska snart promenera ner till BVC iallfall se hur mycket han väger idag :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känns de inte jobbigt och vara ensamstående ?

Och att pappan har träffat en ny ?

Du är duktig.

2010-12-15 @ 09:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0