min mage

har busat med liam idag :D HAHAH åhshit inatt att jag trodde ja skulle dö av skratt vaknade och låg och lyssna på liam som la och skratta och så gick jag närmre för att spela in det hahaha så soover han (och skrattar samtidigt)  HAHHAA gud vad roligt det lät XD. ska försöka fixa in ljudklippet på datan xD . meen mår inte så bra idag ;o magen känns helt skumm.. kanske för spiralen, ska egentligen städa där uppe men tror jag väntar tills mamma kommer hem så får hon hjälpa mig för ja pallar inte damsuga och sånt skit ^^, WOHO imorgon firar vi julafton :D :D med jeff rithe my armir kanske thyra (jeffs mormor) & mamma pappa och liam såklart :D öppna julklappar jiippiie, men sen firar vi hos min syster på julafton, måste ju fira med båda familjerna såklart <3 ska packa in den sista julklappen till min pappa, occh funderar på att packa in Liams, meen jag tror inte vi har tillräckligt mycket paketpapper haha xD

ska avgöra blogg tävlingen idag också :) utser den när som helst under dagen så håll ögonen öppna, var inte så många som var med så har redan kollat igenom alla, & jag läser dom om och om igen för tycker alla i jätte bra :D <3 men tror nästan jag har bestämmt mig för en vinnare, meen ska nog fundera på det lite till :]

Kommentarer
Postat av: Katrin

okej tack så mycket :D men om man inte tycker om honung då? just nu dricker jag mjölk med några halstabletter i mamma sa att det skulle hjälpa men då måste jag dricka mycket.. Det var helt okej att dricka med dom tabeletterna är snart slut haha :p



Hoppas du bli bättre i magen snart ;D <3

2010-12-22 @ 12:56:09
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0