Läkarbesöket :/

Man blir så orolig för minsta lilla, liam hade bara gått upp 100 gram, dom tycker det är förlite, fast han följer sin kurva.. men han äter ju som en häst jag kan ju inte trycka i han mer mat. sen skulle jag ha han mer på sidorna för han hade blivigt rätt platt på baksidan av huvudet , fast han vägrar han rullar över på rygg direkt ^^, får väll lägga massa kuddar så han stannar på sidan :P .. och han har fortfarande en bula inåt rätt mycket endå på baksidan av huvudet som jag fråga om idag, så nu ska vi på ett ultraljud som ska kolla så allt e bra :| <3 men det lät inte som om det var liksom "OH SHIT" liksom.. såå ja..

förlåt katrin för vi inte tränade idag :/ har typ askalas mycket träningsverk som bara kom helt plötsligt får sjukt ont i revbenen när jag skrattar haha :| . så får stretcha lite nogrannare kanske.. :P

when you smile the whole world stops and stares for a while.<3333333


Kommentarer
Postat av: amanda andersson :)

det är säkert ingen fara vännen :) han är nog bara en liten minigris ;)

2010-12-09 @ 18:46:49
Postat av: Cissi

gör det! :9



jag köpte min på eleven.se men jag såg att den var slutsåld där. tror att nelly.com ska också ha! :)

2010-12-09 @ 19:16:41
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Katrin

haha ja det får du nog göra ;) men det var ingen fara har ändå gymmat 1 gång idag på idrotten men jag tycker det är sååå otrolig roligt!! :D och sen ville jag träffa dig också så klart.

2010-12-09 @ 19:38:03
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: Katrin

förstår heller inte varför det ska vara så svart att hålla det fint i rummet.. kanske bara för att man bytar kläder minst 5 gånger på morgonen haha. ( i allafall jag )

2010-12-09 @ 19:48:26
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0