juleen.

alla har sagt att man går upp i vikt under julen osv och ja har bara sagt "amen , du äter ju lika mycket på sommaren med jordgubbar och kaffegrädde och socker och vanlig grädde, och grillat och pommes och bernesås" och allt de där skitet.. meen nu kom jag nog på det.. de är nått med julen som gör att man har 10 choklad askar och hundra tals pepparkakor, och man kan verkligen inte stå emot.. suck, har god lust till att slänga all den där chokladen meen då blir väll min far sur eftersom han fick en hel SÄCK!!! med choklad och skit i julklapp av jobb, fast ibland tror jag nog han luras och har köpt den själv för om jag inte har fel för mig så har han fått sån varge jul fast han har bytat arbetsplats .. great -.-'

satt med liam i förtöljen och han sprattla och ålade sig som en galning, så la han i baby gymmet, 1 min senare slocknade han hahaha xD Igår firade vi annan dag jul, med Syster tea sam johan göran markus sussie och jeff :) . och nästa vecka ska vi passa tea och sam och då bestämmde vi att vi skulle till badhuset :D såå det ska bli skojj Liams första besök och han tycker ju de e skit skojj att bada ;D ;) och jeff ville såklart också följa med :D skojj ;D och sen ska vi på kulhuset andra dagen ifall jag orkar det haha ^^, . faast jag känner mig inte sådär jätte taggad på att visa mig i bikini :$ .skulle haft baddräckt haha XD. men mamma har någon typ av "linne bikini" ska försöka leta fram den haha XD..  

här är en super fiin bild på mina favoriter sen igår :) (sam blundade på alla bilderna haha blixten e så stark ;) ) -


Kommentarer
Postat av: Katrin

hahah lät ju lite konstigt att din pappa får samma saker varje år fast han bytade jobb ;)

tror nog också han köper dom själv, haha..



Det blev en jätte bra bild på dom 4a :)

2010-12-28 @ 11:02:17
URL: http://kattilinder.blogg.se/
Postat av: elin

hur gammal är liam?

2010-12-28 @ 13:31:29
Postat av: Ingrid mamma mormor

Hahahahaa NEJ pappa påstår att domdär säckarna förföljer han på alla jobb, o jag vet inte ;)

2010-12-30 @ 22:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0