joggaatt :)

först vill jag säga förlåt för jag har haft rätt tråkiga inlägg :P .. men det har varigt så mycket dom senaste dagarna, jag har helt enkel inte orkat .. men im back now :)

Igår fick jag besök av Katrin Sofie & Rasmus det var jätte trevligt.. jag har börjat smått fundera om jag ska gå på fest på nyår Liam kommer ju bara sova mamma ställde upp som barnvakt.. men har inte riktigt bestämmt mig än, var hos amanda typ 1 ½ timme igår när Rithe passa Liam och när jag skulle gå hem så sprang jag men endå tyckte jag inte att jag kom fram tillräckligt snabbt, I missed my baby <3 . så ja, jag får väll se.
Idag vaknade jag,- gav liam mat, gick ut och joggade / power "walka" med liam i vagnen haha , och nu har jag precis ätigt min frukost :) .. Jag klarar inte riktigt av att bara sitta hemma, har så himmla mycket energi så ja kände att en sån där liten tur varige morgon skulle nog inte skada, varken för min energi och för min kondition haha ^^, puss&kram på er :)<3

Kommentarer
Postat av: Katrin

det var super trevligt hos dig , sorry ifall jag gjorde alla hörselskadade ( stavning ) haha<3

2010-12-08 @ 17:46:31
URL: http://kattilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0